2 Temmuz 2013 Salı

Sevgiliye Doğum Günü Hediyesi

Daha önce doğum günü hediyesi postumda belirtmiştim ama şimdi saatiniyaratta baktım ki sevgiliye doğum günü hediyesi sayfası çıkmış. Hemen inceledim gerçekten çok güzel hediye fikirleri var.

Bir kere ilk tatildeki resmi saat için koyma fikri gerçeknte orjinal bir fikir. Ben de çok güzel bir hediye olacağını düşünüyorum.

Geçen yaz sevgilimle gittiğimiz Bodrum'da beraber bir kaç fotoğrafı denedim. Cidden güzel saatler çıkardım. Sevgilim doğum günü geldiğinde onu güzel bir supriz bekliyor. Tabi umarım benim blogumdan haberi yoktur. :)




Ayrıca ilk tatil fotoğrafı yerine ilk akşam yemeği fotoğrafı, ilk dışarı çıkma fotoğraf gibi seçenekler de olabilir. Ama ilk tatil cidden güzel düşünülmüş. Ben harika bir hediye olabileceğini düşünüyorum, içinde beraber fotoğrafrınızın oluğu resimli bir kol saatinin.

Sitenin herşeyi güzel ama buradan bir önerim olacak. Saat tasarım arayüzünü biraz geliştirmeleri gerek. Bazı adımlar çok yavaş. Bir de resim ayarlarken sağ yapıyorum baya bir sağa gidiyor fotoğraf, sol yapıyorum bu sefer de çok gidiyor. Yani ara ayar lazım.

Ayrıca iphone'da çalışmıyor. Mesela resim yüklenmiyor iphone'da. Mutalaka ama kesinlikle bir iphone uygulama geliştirilmesi lazım. Gerçekten sadece laptontan çalışması bence bir an önce giderilmesi gereken bir eksiklik diye düşünüyorum. Ama netice de hediye vereceğim zaman benim imdadıma yetişiyor. Orası ayrı... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder